Latest posts by Ondřej Špulák (see all)
Vůči zákazníkům je možné vymezit preferované způsoby reklamace a jejich náležitosti, nelze ale zákazníkům zakazovat reklamovat zboží jiným způsobem, než vy preferujete. Pokud zákazník dodrží všechny své zákonné povinnosti, je nutné reklamaci přijmout a vyřídit.
Způsob | Zákazník může provést reklamaci
|
Místo | Reklamaci může zákazník provést
|
Náležitosti | Při provádění reklamace musí zákazník
|
Předání zboží | Zákazník vám musí při provádění reklamace:
|
Pokud zákazník nesplní výše uvedené, zboží by vůbec nemělo být přijato k reklamaci a zákazník by měl být vyzván k nápravě.
Upozorňujeme, že neoprávněné nepřijetí reklamace je správním deliktem podle § 24 odst. 7 písm. t) zákona o ochraně spotřebitele, za který může být Českou obchodní inspekcí udělena pokuta v maximální výši 300 000 Kč.